Søk i denne bloggen

6. mai 2015

Onsdag 6. mai 2014

Det er flere dager siden jeg har vært på Hovindammen så derfor har jeg ingen nye oppdateringer å komme med. Siden jeg startet bloggen i fjor høst har det vært over 3000 visninger. Det er mye mer enn jeg hadde trodd. Bloggen var opprinnelig tenkt som et sted å notere ned diverse oppdagelser  og rariteter. Det er fortsatt hovedhensikten. At andre er inne og leser er bare en bonus. 


Det som ikke har vært noen suksess er den lille reklamebannerenn til høyre. Alt for få gidder å klikke på den og det skjønner jeg godt. Men når noen gjør det så blir det en veldig liten pengesum på min konto. Tror kanskje ikke jeg skal satse på at dette redder min pensjonisttilværelse. 

Videre følger noen bilder fra diverse øvelser på Hovindammen.


Grågåsa er flink til å holde seg ren. Bruker masse tid på å bade og på å stelle fjærene.



Sjekkemetodene varierer veldig. Her er det en hettemåke som har tenkt å bli med på forretningen bland to andre hettemåker. Det ble for mye for mor.

Videre følger en bildeserie som viser hva som skjer når det Sibirske gåteblodet koker. Generelt er det veldig kort lunte for eventuelle rivaler. En av disse har kanskje bare sett i feil retning. 





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar